Genel Muhasebe

Muhasebe fiş işlemlerinin muhasebe kayıtlarının hesap planının resmi defter ve beyannamelerin yönetildiği pratik ve detaylı bir platformdur. 

Ön muhasebe sistemi E fatura E arşiv fatura E defter işlemlerinin yapılabildiği, diğer modüllerle hızlı biçimde entegre olan bir alt yapı mevcuttur. Şirketlerin kendi ihtiyaçları doğrultusunda tüm fatura defter beratlarının saklanma işlemlerinin yapılabildiği elektronik arşiv sistemi ile entegre çalışabilmektedir. Yansıtma işlemleri dönem sonu işlemler yapılabilmektedir. Hesap planı işlemleri, fiş kayıtları, mali tabloların yönetimin yapıldığı tek düzen muhasebe sistemini online olarak mekan bağımsız yönetilebilmektedir. 


integations
Genel Muhasebe
Özellikleri

Özellikleri

Masraf merkezli, lokasyon bazlı şubeli iş yerleri kolaylıkla yönetilebilmektedir. Kullanıcı, alış faturaları, satış faturaları, sözleşmeler, özlük ve şirket bazlı e arşiv kullanıma hazır hale getirilmiştir. 

Şirketin bütün personel evrakları süreci dijital olarak kayıt altına alınabilmektedir. Şirketin süreç yönetimine kapsayacak bütün dokümanları belge yönetim sistemi içerisinde otomatik belge oluşturmak suretiyle yönetebilmektedir.


Detaylı Bilgi Al
feature-bg

İşinizi Kolaylaştıran Teknoloji

Şirketin süreç yönetimine kapsayacak bütün dokümanları belge yönetim sistemi içerisinde otomatik belge oluşturmak suretiyle yönetebilmektedir.

  • Muhasebenin aylık ve dönemsel beyannamelerinin bir yandan otomatik oluşturuluyor olması
  • Defter yazma, mizan çıkarma, detay mizanların karşılaştırmalı olarak alınması
  • Gelir tablosu ve bilânço düzenleme gibi zaman alan işlemleri otomatik olarak yapılabildiğinden işletmeye zaman ve eleman tasarrufu sağlama
  • Personel tahakkuk fişlerinin otomatik atılması
  • E-defter mevzuatına uygun olarak evrak detaylı muhasebe fişlerinin hazırlanması
  • Banka ekstrelerinin Excel formatında otomatik aktarımı ve banka entegratörlüğü
  • Kdv tahakkuklarının otomatik atılması
  • Kira tahakkuklarının otomatik atılması
  • Dönem sonu işlemleri yansıtma işlemlerinin otomatik atılması
  • Hesap planının kolay aktarımı ve yönetimini sağlaması
  • Muhasebe fişlerinin otomatik oluşturulması
  • Manuel muhasebe fişlerinin ayrıca düzenlenebilirliği
  • Beyannamelerin tek ekrandan yönetimi
  • Ba-Bs raporlarının, beyannamelerinin girilen kayıtlara göre otomatik hazırlanması
  • Hareket detaylarına kolay ulaşım ve düzenleme

Finalizer Hakkında
Sık Sorulan Sorular

İşte Finalizer hakkında merak edilenler ve en sık sorulan soruların yanıtları.

Kullanıcılara istenilen düzeyde yetki tanımlanabilme özelliği vardır.
Sürekli yedekleme ve güncelleme desteği
Bakım ve güncellenme bedeli için ek maliyeti yok.
app screen
app screen
app screen app screen app screen

Sende Bize Katıl!

Fırsatları Yönet İşine Yön Ver

Hemen Ara

Aklınızdaki soruların cevabı için hemen bizi arayın.

+90 212 967 25 34
Bize Yazın

Detaylı bilgi almak için bize yazabilirsiniz.

satis@finalizer.com

Detaylı Bilgi Almak İçin Formu Doldurabilirsiniz.